Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
1 december, Ede

Symposium: Bent u klaar voor de digitale markt?

De digitalisering is niet meer uit onze wereld weg te denken. Smartphone en tablet hebben een centrale plaats in ons leven gekregen. Veel van onze sociale contacten lopen tegenwoordig via digitale kanalen, en in toenemende mate doen we onze boodschappen via internet. Als het even kan, willen we unieke producten en aanbiedingen ontvangen, die helemaal afgestemd zijn op ons 'digitale' profiel. Big data is hot, de traditionele supply-chain gaat op z'n kop. Vandaar het thema van het jaarlijkse symposium van het Glastuinbouwpact Arnhem-Nijmegen: Bent u klaar voor de digitale markt?

De regio Arnhem-Nijmegen is een levendige tuinbouwregio die strategisch gelegen is t.o.v. de grote Centraal Europese afzetgebieden. Telers weten dat de producten die ze kweken naadloos aan moeten sluiten op de wensen van consumenten. Het produceren van mooie producten is niet meer genoeg. Tuinbouwproducten moeten 24/7 beschikbaar zijn en aansluiten bij de 'beleving' van consumenten. Ze moeten onderscheidend zijn, bij een lifestyle passen en direct beschikbaar zijn.

Frank Teuber kent als geen ander de ontwikkelingen op de Duitse afzetmarkt. Met een achtergrond in de psychologie kijkt hij naar wat consumenten 'beweegt' en hoe hun koopgedrag verandert. Hij neemt de deelnemers mee in de communicatie-aanpak met 'digitale consumenten'. Cor Molenaar is een autoriteit op het gebied van afzetketens. In zijn nieuwe boek over 'platformstrategie' gaat hij in op de nieuwe technologische manieren om klanten en aanbieders direct, snel en efficiƫnt bij elkaar te brengen. Eric Egberts laat zien hoe hij met website-applicaties en software, producenten en afnemers in een creatief proces bij elkaar weet te krijgen.

Zie voor meer informatie de flyer.
Publicatiedatum: