Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Disney koppelt naam alleen nog maar aan gezonde voeding

Disney zelf wil zijn populaire tekenfilmfiguurtjes in de toekomst enkel nog afgebeeld zien op gezonde producten. "Onze samenwerkingen met ongezonde producten hebben we de voorbije jaren systematisch afgebouwd", aldus Dominique Van Der Gucht van Disney. "Dat wil zeggen dat je geen Disney-figuurtjes meer zal tegenkomen op Happy Meal-boxen in McDonalds of op ongezonde koekjes. Onze visie op een gezonde levensstijl vertrekt van voldoende beweging en een gezond eetpatroon. De samenwerking met BelOrta past perfect binnen die strategie", laat Vilt weten.

Publicatiedatum: