Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Boni sluit webwinkel en mikt online op Picnic

Boni Supermarkten sluit zijn eigen webwinkel en is in de digitale bezorgmarkt straks alleen nog aanwezig via de samenwerking met Picnic. Boni is sinds de start van de app-supermarkt zijn inkoop- en magazijnpartner.

De eigen webwinkel werd in 2011 geopend. Boni was daarmee - na Albert Heijn - de tweede supermarktketen die e-commerce breed inzette in ons land. "Wij hebben veel geleerd van e-commerce met Boni Webwinkel', zegt Huub van der Horst, e-commerce manager van de keten, die 43 supermarkten telt. 'Wij willen met de nieuwe online strategie gaan inzetten op de ideale online klantreis voor onze klanten. Dit moet ervoor gaan zorgen dat de communicatie en in te zetten communicatiekanalen beter afgestemd zijn op de klant, zodat wij klanten meer kunnen binden en boeien aan onze supermarkten."
Publicatiedatum: