Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Postuma presenteert nieuw logo

"Het verst met groente en fruit"

Tholen - De geschiedenis van familiebedrijf Postuma gaat al meer dan 100 jaar terug. "Daar zijn we natuurlijk trots op. Dat zegt iets over wie wij als Postuma zijn en dat wil je koesteren, maar soms kom je tot de ontdekking dat het tijd is voor iets nieuws", vertelt algemeen directeur Erik Postuma. "Wij kregen de laatste jaren steeds vaker te horen van onze klanten en andere relaties dat ons logo wel heel erg 'retro' was en bovendien moeilijk leesbaar. Dan reageer je al snel door te zeggen dat het al decennia bij ons hoort en dat het ook juist opvallend en een tikje eigenwijs is. Uiteindelijk konden wij onze ogen niet meer sluiten voor het feit dat het logo niet meer goed paste bij het bedrijf dat we met z'n allen inmiddels zijn geworden. Daarnaast past het ook niet bij het huidige tijdperk van de groente- en fruitspecialist."

"Daarom presenteren we hierbij ons nieuwe logo en leggen we ook uit wat het voor ons betekent, omdat het staat voor de dingen die wij belangrijk vinden en met een wat duurder woord bij onze identiteit past. De O van Postuma heeft de vorm van een hart. Dit staat voor onze passie voor, onze producten maar ook voor onze klanten. We zitten met onze klanten en leveranciers en telers in hetzelfde team en voelen ons verantwoordelijk. We willen graag werken met partners, waarbij betrouwbaar en eerlijk samenwerken moet leiden tot het beste resultaat voor de hele keten", vertelt Erik.



"Het verst met groente en fruit. Hier mee willen we benadrukken dat we een uiterst compleet en uniek assortiment hebben in verse (aardappelen) groente en fruit rechtstreeks van de bron. Maar we gaan ook het verst in zaken als logistiek (dagelijkse bezorging in geheel het land), bedrijfsmatige ondersteuning (geen vraag te gek) en concepten zoals Vol Smaak en Groente op Maat waarmee we de verkoop van onszelf en de specialisten willen stimuleren en ons nog verder kunnen onderscheiden van de grootschalige retail", vervolgt Erik.

"We zitten dicht op belangrijke teeltgebieden zoals de Flevopolder en de Koekoek, maar ook dicht op onze vaste leveranciers in het binnen en buitenland. We streven naar onderscheidende kwaliteit in product en merknamen die staan voor unieke producten, waarmee onze klanten het verschil kunnen maken bij de consument. Al met al een huisstijl waarin persoonlijk contact en het werken met het mooiste wat de natuur de mens aan voeding te bieden heeft centraal staat voor nu en in de toekomst", besluit Erik.

Voor meer informatie:
Postuma AGF
Spoorstraat 47
8271 RG IJsselmuiden
Tel: 038-3370099
Erik.Postuma@Postuma.nl
www.postuma.nl
Publicatiedatum: