Dé website voor de Nederlandse groententeelt



Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende tuinders

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Versmaaltijdconcept 'Abel’s Deli' wint AH Product Pitch

De afgelopen maanden hebben bijna honderd jonge ondernemers meegedaan aan de AH Product Pitch, om hun product verkrijgbaar te laten zijn bij Albert Heijn. Abel's Deli, van ondernemer Jesse van Donk, heeft de wedstrijd gewonnen en gaat gedurende een jaar een brede samenwerking aan met Albert Heijn. Hij wint coaching om groeiplannen te realiseren en een investeringspakket ter waarde van 125.000 euro. De jury van experts wees ook een tweetal runners-up aan, die naast schapruimte en coaching, een investeringspakket winnen.


Jesse van Donk wint met Abel's Deli de AH Product Pitch 2017

Diversiteit en innovatie in het schap
Marit van Egmond, commercieel directeur Albert Heijn: "De jury heeft vandaag een breed scala aan professioneel gepresenteerde producten gezien op een hoog niveau. De producten worden als ieder jaar beoordeeld op onderscheidend vermogen, innovatief gehalte en business potentieel. Daarnaast moet het uiteraard passen bij onze klanten. De deelnemers beoordelen we op ambitie, ervaring en hun presentatievaardigheid gedurende de pitchdag. Doel blijft om onze klanten te verrassen en de winnende producten zorgen voor nog meer diversiteit en innovatie bij Albert Heijn."

Om jonge ondernemers te laten groeien naar de volgende fase, krijgen de winnaars, naast het investeringspakket en exclusieve schapruimte een coachingstraject aangeboden om groeiplannen nog beter te realiseren. Winnaar Abel's Deli is blij met zijn overwinning: "We hebben Albert Heijn uitgedaagd om samen met ons verse maaltijden te maken voor nu, thuis en onderweg. Dan is het echt enorm gaaf om te horen dat we dat ook echt samen gaan doen. We zijn ervan overtuigd dat Albert Heijn ons de mogelijkheid geeft onze professionaliseringsambities te realiseren en samen onze klanten te laten genieten van vers eten."

Bron: Albert Heijn

Publicatiedatum: 6-7-2017

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: