Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Team Young HortiValley aan de slag na content masterclass

HortiValley heeft met een content masterclass afgelopen dinsdag studenten en young professionals enthousiast gemaakt om zich in te zetten voor het imago van de Nederlandse tuinbouw. Met een interactief programma bij gastheer én partner van HortiValley Koppert Cress in Monster leerden de jongeren alles over het belang van goede content om de juiste doelgroep aan te spreken.



De middag begon met een introductie van het huidige Young HortiValley Team en een inzicht in het fotografieportfolio van Hanneke Frankema en Nico Alsemgeest, een fotograaf en een bloembinder die samen de wereld over reizen om content te maken. Hun verhalen dienden ter inspiratie voor de HortiValley content makers.

Een proeverij van Koppert Cress volgde. Tot slot maakten de toekomstige content makers korte video's over hun proefervaringen. De eindresultaten, waaronder een filmpje van een meisje dat het gebouw binnenloopt en een hap neemt uit een hangplant, zagen er professioneel uit en maakten het publiek aan het lachen. Koppert Cress gaf al aan graag weer gastheer te zijn voor de volgende bijeenkomst van het Young HortiValley Team.



Young HortiValley Team: jongeren voor jongeren
De masterclass was opgezet om meer jongeren te vinden om zich aan te sluiten bij het Young HortiValley Team. Met twintig aanmelders zijn ze daarin geslaagd. De jongeren gaan vanaf nu elke maand content produceren voor HortiValley. Ze dragen er zo aan bij om het imago van de tuinbouw bij jongeren te verbeteren en ze zo te enthousiasmeren voor een toekomst in de sector. De content (filmpjes, interviews, artikelen etc.) gaan ze delen op HortiValley en op hun eigen kanalen. Zo creëren ze content die ze zelf interessant vinden, maar spreken ze ook jongeren aan die nog niks hebben met de sector. Het Young Hortivalley Team is tot stand gekomen in samenwerking met Stichting Westland Marketing en partners van het World Horti Center.

Voor meer informatie:
www.hortivalley.nl
Publicatiedatum: