Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bitterballen bestellen in webshop Royal Brinkman

"Een mooi voorbeeld van twee vliegen in een klap", zo duidt Rob Helderman, manager e-commerce bij Royal Brinkman, de nieuwste ontwikkelingen. Het betreft een technische innovatie en een assortimentsuitbreiding. Vanaf vandaag kunnen klanten bestellingen plaatsen middels Homey, een 'gadget' die ervoor zorgt jou in no time de gewenste producten te leveren. Daarnaast geeft Royal Brinkman te kennen het assortiment uit te willen breiden met, jawel, bitterballen.

Homey
De Homey is een gadget die je kunt verbinden met verschillende apparaten en vervolgens opdrachten kunt geven, waaronder het plaatsen van een bestelling bij royalbrinkman.nl. Rob Helderman, manager e-commerce bij Royal Brinkman: "Het principe werkt vrij eenvoudig: je spreekt je bestelling in via de Homey en de bestelling wordt vervolgens verwerkt en geleverd. Op deze manier maken we het voor onze klanten nog gemakkelijker om bij ons te bestellen."

Het spraakgestuurd bestellen met behulp van de Homey biedt telers nog meer rust en gemak. In combinatie met bitterballen zou Royal Brinkman het adres voor zowel alle teelt- als VrijMiBo-benodigdheden worden. Na een succesvolle pilot bij orchideeënkwekerij Sion Orchids eerder dit jaar, is deze tool nu voor iedere teler beschikbaar.

Voor het uitbouwen van de nieuwe activiteiten is Royal Brinkman nog op zoek naar leveranciers van mosterd en prikkertjes.

Publicatiedatum: