Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Britse Lidl richt nieuwe groentenlijn speciaal op kinderen
De Britse Lidl heeft bekend gemaakt met een nieuwe lijn 'fun size' groenten te komen die specifiek gericht is op kinderen. De pilot volgt op het succes van het huidige 'fun size' groente-assortiment van de retailer, waarvan de afzet al met 20% is gestegen.
De nieuwe producten hebben vrolijke namen en verpakkingen gekregen die aanspreken bij jonge kinderen, waaronder:
Mini Broccoli Bomen
Bloemkool Wolken
Zoete Aardappel biggetjes
Romanesaurus Rex (mini romanesco)
Eenhoorn Worteltjes
Lidl is de eerste Britse retailer die een speciale lijn groenten en fruit voor kinderen introduceert en helpt hiermee gezinnen gezonde voedingsgewoonten te ontwikkelen.
De producten zullen tot eind maart in alle Lidl-filialen in Engeland, Schotland en Wales te koop zijn. Mocht de lijn een succes zijn, dan zal de retailer de producten in zijn vaste assortiment opnemen.
Emma Byrne van Lidl legt uit dat het bedrijf altijd op zoek is naar innovatieve manieren om het leven van ouders wat makkelijker te maken. "Na het succes van de 'fun size' groenten, besloten we hier nieuwe producten aan toe te voegen die speciaal bedoeld zijn om ook kinderen gezonder te laten eten."