Cornelissen en Coolbergen richtten in het jaar 2000 de radijskwekerij Ortolanda op in Borgo Grappa te Italië. Door de jaren heen groeide het bedrijf naar 60 hectare radijsteelt in Italië. In Nederland telt Cornelissen 9 hectare en groeide Coolbergen afgelopen jaar naar 10 hectare.
Preview nieuwe huisstijl
Halverwege het voorjaar wordt de nieuwe huisstijl doorgevoerd voor de drie radijskwekerijen, waar onder andere de gezamenlijke naam Ortolanda en de pay-off 'The Radish Company' bij hoort. Op de nieuwe website www.ortolanda.com wordt al een voorproefje gegeven.
Als Ortolanda zijn de radijstelers al gezamenlijk op het Italiaanse platform 'Italia Ortofrutta' in hal 2.2/A-07 op de Fruit Logistica te vinden, waar de klanten bekend worden gemaakt met het nieuwe logo en de slogan. "Maar net zo belangrijk is dat we dezelfde betrouwbare specialist van radijs uit Nederland en Italië blijven", vinden ze. "Daarom krijgen de producten ook een prominente plek in de stand en wordt de radijs van Ortolanda aan de beursbezoekers aangeboden als culinair hapje."
Voormeer informatie: