Backyard Farms heeft een website gelanceerd om de 10e verjaardag te vieren van de eerste partij tomaten die het bedrijf geleverd heeft. Jim Darroch, Marketing Directeur van Backyard Farms: "29 januari is de officiële verjaardag maar we willen deze belangrijke mijlpaal het hele jaar door vieren met onze klanten. Op
10yearsoftomatoes.com kunnen onze klanten een dankvideo bekijken van medewerkers van iedere afdeling, andere interessante mijlpalen uit de geschiedenis van Backyard Farms en deelnemen aan een wedstrijd waarbij je iedere week coupons voor 10 dozen gratis snoeptomaten kunt winnen."
Meer dan 100 medewerkers van Backyard Farms tonen hun oprechte dank aan de klanten die het 10-jarig jubileum mogelijk hebben gemaakt.
Het letterlijke en figuurlijke hart van
10yearsoftomatoes.com is de video waarin meer dan 100 medewerkers van Backyard Farms hun oprechte dank tonen aan de detailhandelaren, groothandels, verkopers, horeca en consumenten die het 10-jarig jubileum mogelijk hebben gemaakt. De video is opgenomen in de kas in Madison (Maine, VS) in de loop van een enkele koude dag in december en brengt medewerkers samen van alle afdelingen, van plantzorg, selectie en verpakking tot marketing, human resources en boekhouding om de collectieve dank te tonen. Jim Darroch: "Zoals altijd was het een collectieve team effort. Het is belangrijk dat onze klanten weten hoezeer iedere medewerker van Backyard Farms hun klandizie en steun op prijs stellen. We nemen nooit iets voor lief en deze video is nog maar het begin." Gedurende het jaar zal het bedrijf meer dankbetuigingen tonen op Facebook, Instagram en Twitter maar ook in de footer van
10yearsoftomatoes.com.
Naast de video en de website heeft Backyard Farms ook een cocktaildoos ter ere van het 10-jarig jubileum uitgebracht met de boodschap "We vieren samen 10 jaar telen."
Als speciale dank aan de klanten van de eerste afnemer van het bedrijf heeft Backyard Farms mooie reclameborden laten drukken voor vijfenzeventig Hannaford Supermarkten in Maine, New Hampshire en Massachusetts.
Darich: "We hebben onze 10-jarig jubileumborden naar al onze detailhandelaren gestuurd die reclameborden van de verkoper gebruiken, waaronder Shaw's/Star Market, Market Basket en onafhankelijke groentewinkels maar voor Hannaford wilden we iets speciaals doen. Zoals ook de Specialty tomaten die we exclusief geteeld hebben voor Hannaford. Deze beperkte levering bestaat uit vier varianten van op heirloom geïnspireerde tomaten die alleen in maart geleverd worden."
Heirloomtomaten, geprezen om hun mooie kleuren, rustieke vormen en hun buitengewone smaak, zijn steeds populairder geworden bij voedselliefhebbers in de afgelopen jaren. De Specialty variant van Backyard farms komt van de Gautier Semences, een derde generatie familiebedrijf in zaden uit Frankrijk. Onder de varianten zijn een mild smakende bruine tomaat, de Marnero, een robuust smakende rode tomaat, de Marbonne en de hartvormige Cauralina.
Jim Darroch besluit: "Het wordt een spannend jaar voor Backyard Farms. We zijn enthousiast om ons 10-jarig jubileum samen met onze klanten te vieren op social media, in hun favoriete winkels en met verrassingsbezoeken aan restaurants en bedrijven van Maine tot New Jersey. Je weet nooit wanneer één van ons opduikt met een doos cocktailtomaten!"
Voor meer informatie:
Backyard Farms131 River Road
Madison, ME 04950
tel: 207-696-5300
www.backyardfarms.com