Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Online klant Sainsbury's ontvangt één spruit

Een online shopper die een kilo spruiten bij de supermarktketen Sainsbury's had besteld, keek verbaasd op toen er één spruitje in een plastic tas bij hem bezorgd werd. 



Martin Lubikowski zei dat zijn vrouw Annabel en de bezorger in lachen uitbarstten toen ze het spruitje zagen. Lubikowski: Afgelopen week bestelden we bij Sainsbury's, zoals we altijd doen. Ik dacht dat ik een zak spruiten had besteld, maar er arriveerde één spruitje. Mijn vrouw en de bezorger moesten er hard om lachen. Waarom zou iemand één spruit bestellen?"



"De bezorger zei dat de klant goed de instructies moet volgen. Ik heb gekeken op de website of ik niet op kilo's heb geklikt in plaats van aantallen. Daar moet je goed op letten als je online bestelt."

Een woordvoerder van Sainsbury's reageerde op het misverstand: "Klanten hebben de keuze om een product te bestellen per gewicht of per aantal. We excuseren ons voor de verwarring."
Publicatiedatum: