Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hessing AGF-winnaar Industributietrofee

De Nederlandse supermarktketens hebben Hessing uitgeroepen tot winnaar van de Industributietrofee in de categorie AGF en Brood. De Industributietrofee is een initiatief van vaktijdschrift Foodmagazine. Beoordelingen van vakmensen op sleutelposities bij supermarktketens bepalen aan wie de trofee wordt toegekend. Het onderzoek is een initiatief van Foodmagazine en wordt uitgevoerd door Efmi Business School.

Hessing levert een breed assortiment van voorgesneden groente en diverse fruitproducten aan meerdere supermarktketens. Het bedrijf ontwikkelde zich van ambachtelijk werk in een klein schuurtje naar een toonaangevende speler op het gebied van versgesneden groente. De groenteverwerker nam in de loop der jaren flink wat bedrijven over. In 2014 kocht Hessing na 12 jaar een belang van 45% terug van The Greenery, waarmee de onderneming weer voor 100% in de handen van de familie kwam.

Verder blijkt uit het jaarlijkse industributie-onderzoek dat Lidl de meest gewaardeerde discounter is. Hoogvliet is voor de derde keer op rij overall winnaar aan retailkant. In de top drie verandert hier niets ten opzichte van het vorig jaar: op plek staat nog steeds Plus. Albert Heijn bezet de derde positie. Op categorieniveau wint Hoogvliet op het onderdeel 'category management'. Albert Heijn heeft het beste 'formulemanagement'. Meest gewaardeerde inkoopclub is Superunie.

Bron: Foodmagazine
Publicatiedatum: