Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

De hattrick van Van der Ende Groep

Begin 2016 had niemand kunnen verwachten hoe bizar het jaar van Van der Ende Groep zou verlopen. Het bedrijf kon prijs na prijs ophalen.

Het begon voor Van der Ende groep redelijk rustig, in mei - met de nominatie voor de GreenTech Innovation Award. Daarna volgde in oktober de OOM-Award, voor het beste scholingsbedrijf. "Een bedrijf dat een voorbeeld is voor het MKB-metaal als het gaat om de opleiding en ontwikkeling van medewerkers en de begeleiding van leerlingen", omschrijft de organisatie. Eind oktober steeg het bedrijf van plek 99 naar plek 93 in de Hillenraad. Begin november kwam de Herman Wijfels innovatieprijs hier nog eens bij, voor Aqua-Terra Nova BV en Moor Filtertechniek. Die werd uitgereikt voor de door hen samen ontwikkelde Triton biologische waterzuiveringstechniek. Eind november werd de prijzenregen afgesloten met de MKB Westland Partners Ondernemersprijs.



Metamorfose
Ook in het nieuwe jaar gebeurt er genoeg bij Van der Ende. Vanaf maandag 2 januari heeft de website van Van der Ende Groep een nieuw uiterlijk gekregen. "De voornaamste reden om de website een metamorfose te geven is om deze responsive te maken. Dat houdt in dat de website vanaf nu ook overzichtelijk te bekijken is op mobiele apparaten. Ook onderweg kunt u nu dus onze productinformatie raadplegen en de documentatie downloaden.", vertelt het bedrijf.

De inhoud is niet gewijzigd ten opzichte van de vorige website. "U kunt van ons nog steeds dezelfde uitgebreide productinformatie verwachten. Alleen de presentatie is anders, overzichtelijker. De gerichte zoeker kan al met één klik bij het gewenste product zijn", vertelt het bedrijf.



Wat ook een verandering is, is dat de bezoeker vanuit elke productpagina gericht een vraag kan stellen aan ons zonder aan te geven naar welke product de interesse uitgaat. Op alle pagina's staan opvallende oranje blokjes die gericht zijn op het opnemen van contact.

Prominent aanwezig op de website is de vraag naar nieuwe collega's voor verschillende functies. "Wij zijn continu op zoek naar getalenteerde enthousiastelingen die ons team willen versterken."

Bekijk nu de website via www.vanderendegroep.nl