Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

JEM-id breidt vanwege groei uit naar voormalig pand

Door de toenemende vraag naar technologische oplossingen en steeds meer nieuwe medewerkers, groeit JEM-id letterlijk het pand uit. Dankzij deze groei én de toenemende drukte is het niet vreemd dat het online bureau van het Westland heeft besloten om te gaan uitbreiden. Begin december heeft JEM-id het pand van de naaste buren op de Grote Waard in Honselersdijk overgenomen. Hiermee gaat het bedrijf 20 jaar terug in de tijd, want op deze locatie is het destijds allemaal begonnen.




JEM-id werd 20 jaar geleden opgericht en destijds zat het bedrijf gevestigd aan de Grote Waard 66 in Honselersdijk. Door de toenemende vraag naar technologische en online oplossingen, werd al snel de beslissing genomen om te verhuizen naar het grotere pand op nummer 80. "Inmiddels hebben we de sleutels voor de tweede keer overhandigd gekregen en kijken we ernaar uit om ons oude vertrouwde plekje weer in te nemen", zegt Vanja van der Palm, accountmanager van JEM-id. Een flinke verbouwing is niet te ontzien om de huisstijl van JEM-id te continueren in het nieuwe pand. "De renovatiewerkzaamheden zijn al van start gegaan en naar verwachting zal de verbouwing drie maanden in beslag nemen. Hierna zullen we bepaalde afdelingen herindelen om de productiviteit optimaal te houden."

Manier van werken
JEM-id is niet alleen gegroeid qua medewerkers maar ook qua manier van werken. De wijze om voor klanten te denken in oplossingen is in de afgelopen jaren flink veranderd. "Waar we jaren geleden reactief inspeelden op de ontwikkelingen in de markt, maken we tegenwoordig in toenemende mate de afweging waar de sector de komende jaren behoefte aan zou kunnen krijgen", legt Vanja uit. "De producten die binnen JEM-id ontwikkeld worden, moeten in een latente, potentiële behoefte voorzien die de klant en de sector als geheel naar een hoger niveau tillen." Zo heeft het bedrijf onder meer GreenCommerce en GreenXchange ontwikkeld als efficiënte software oplossingen voor inkopers en telers uit de AGF-sector. HortiHeat, het nieuwste product van JEM-id, zorgt ervoor dat kwekers uit de sierteeltsector eenvoudig hun netwerk kunnen beheren door het versturen van professioneel opgemaakte campagnes en offertes. Ook FloraXchange is door JEM-id ontwikkeld en behoort tot één van de grootste communicatieplatformen voor kopers en kwekers uit de sierteeltsector.


Publicatiedatum: