Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

NatureFresh Farms oogst eerste in Ohio geteelde Tomz snacktomaten

Dit moment van het jaar betekent normaal in het Midwesten dat minder daglicht het einde van de lokaal geteelde verse groenten betekent. Maar dit seizoen is dat niet het geval in Ohio. NatureFresh Farms is begonnen met de oogst van Tomz snoeptomaten gedurende de winter. Met de nadruk op kwaliteit en smaak zullen retailers deze winter een nieuwe trekpleister hebben op hun verse producten eiland.




"Iedere smaak geeft een smaakervaring dat zich van andere onderscheidt", stelt Chris Veillon, directeur marketing. "De smaak van een tomaat is voor de consument de meeste directe zintuiglijke kennismaking. NatureFresh Farms ontwikkelde de Tomz Snacking Tomatoes om tegemoet te komen aan de verwachtingen van de consument dat wanneer ze van een tomaat genieten elke keer de smaak overvloedig en consistent is. En dan maakt het niet uit of het nu juli, oktober of februari is. Klanten zullen deze winter genieten van een uitgebreid aanbod aan tomaten van NatureFresh Farms Ohio: rode, gele en oranje pruimtomaten, rode cherrytomaten, zoete rode cocktailtomaten en een mix. Alle snoeptomaten zijn verpakt onder de merknaam Tomz snacking tomatoes.



NatureFresh Farms onthulde zijn nieuwe Ohio Proud ontwerp Tomz verpakking met bovensluiting op de PMA Fresh Summit in Orlando afgelopen oktober en ontving lovende recensies. Door de overstap naar topseal verpakkingen reduceert NatureFresh het gehalte aan plastic met 25%.

"Wij willen er zeker van zijn dat de klant weet dat het product is geteeld in Ohio," zegt Ray Wowryk, directeur commerciƫle ontwikkeling. De vlag van de V.S. is daarom opgenomen in het logo van NatureFresh zodat er geen twijfel kan bestaan over de herkomst van het product.

"Door onze tomaten jaarrond in Ohio te telen, reduceren we de vervoersafstand die een product moet afleggen naar de schappen. Wij verlengen de houdbaarheid door de vruchten in een later stadium te oogsten, zodat de kleur en smaak optimaal zijn," aldus Wowryk.

Voor meer informatie:
NatureFresh Farms
www.naturefresh.ca/Ohio-Fresh
Publicatiedatum: