Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

VLAM bundelt krachten ter promotie van ‘Lekker van bij ons’

VLAM verzamelt al zijn recepten op de kooksite www.lekkervanbijons.be. Vorig jaar is het kookplatform grondig vernieuwd. En dit najaar bundelen de verschillende productgroepen hun krachten om samen te investeren in de promotie van de kooksite. Met een spotje, een versterkte samenwerking met Dagelijkse Kost en een online campagne op het menu.



De vraag 'wat eten we vandaag' houdt ons dagelijks bezig. VLAM wil daarop inspelen en de consumenten inspireren om bewuster producten van bij ons op het menu te zetten. Vanaf 2 oktober kan u de nieuwe spot voor Lekker van bij ons zien op tv. Aanvullend loopt er gedurende 12 weken een actie via sociale media, waarin 12 nieuwe kookdemo's ingezet worden.

Dagelijkse Kost
Jeroen Meus schotelt de Vlaming dagelijks een portie Dagelijkse Kost voor. VLAM blijft partner van dit populaire tv-programma en suggereert wekelijks twee ingrediënten van bij ons die extra benadrukt worden in de recepten. Doorgaans verwerkt Jeroen deze op dinsdag en donderdag in zijn gerechten. Die twee recepten worden zondag herhaald in de compilatie-aflevering. Na de uitzending van zondag, om 18.50 u, maakt een spot van 15 seconden de kijker vanaf oktober elke zondag warm om te surfen naar lekkervanbijons.be, dé website met het beste van hier. Om de seizoensproducten ten volle uit te spelen, zijn er drie versies van de tv-spot voorzien: een najaars-, een winter- en een lenteversie.

Nieuw dit seizoen is de online samenwerking met de gloednieuwe website Dagelijksekost.be. In de loop van oktober krijgt VLAM een eigen ruimte op dagelijksekost.be, zodat we de producten van bij ons nog beter in de kijker kunnen zetten.

Word chef in 12 weken

Van 3 oktober tot 23 december loopt een nieuwe campagne 'Word chef in 12 weken' op de Facebook-, Instagram- en Twitter-pagina van Lekkervanbijons. 12 nieuwe kookvideo's worden dan ingezet op Facebook en Instagram. Elke week komt een ander product 'van bij ons' in de kijker, waarbij we telkens van maandag tot woensdag de kookvideo extra promoten om zoveel mogelijk mensen bereiken.

Word zelf ambassadeur

Als producent bent u uiteraard de beste ambassadeur van uw eigen producten. Deel dus de posts van de Lekkervanbijons-pagina en maak samen met VLAM promotie voor al het lekkers van bij ons.
 
Benieuwd naar de nieuwe kookfilmpjes? Ontdek het eerste in de reeks op www.lekkervanbijons.be/recepten/courgettesoep.

Publicatiedatum: