Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

AH breidt aanbod 'buitenbeentjes' uit naar 650 winkels

In de strijd tegen voedselverspilling lanceerde Albert Heijn in december 2014 de 'Buitenbeentjes': groenten en fruit die niet de schoonheidsprijs winnen, maar afgezien daarvan prima geconsumeerd kunnen worden. De retailer constateerde destijds dat er vanuit klanten steeds minder vraag was naar 'perfect ogende' groenten en fruit. Frank Loos, de bedenker van het concept, kondigde in een interview met het Leidsch Dagblad aan het totaal aantal winkels met Buitenbeentjes in het assortiment uit te breiden naar 650.

Voor het hele artikel, klik hier.
Publicatiedatum: