Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Reserveer snel één van de 30 plaatsen

16 juni: Future-proof your Food business

Marktonderzoeksbureau Conclusr Research onderzocht in totaal 156 beslissers verantwoordelijk voor de strategie op het gebied van de bedrijfsoperatie bij bedrijven uit de Belgische en Nederlandse foodsector. Centraal thema van dit onderzoek was duurzaamheid en transparantie in de voedselketen. In dit onderzoek vindt u antwoord op vragen als 'Wat verstaan foodbedrijven onder interne en externe transparantie?', 'Welke informatie delen ze met klanten? Hoe en hoe snel?', 'Welke inzichten hebben foodbedrijven vandaag nog niet, maar worden wel belangrijk?' en 'Hoe belangrijk zijn duurzaamheid en transparantie voor afnemers?'.
Lees het volledige onderzoek hier.

Voedingsbedrijven van de toekomst moeten slim en transparant zijn, minder voedsel verspillen en volledig klant centraal opereren, zo komt uit het onderzoek naar voren. Ze moeten het opnemen tegen kritische consumenten die steeds meer mobiel en digitaal op zoek gaan naar informatie en willen deze informatie 'on their own terms'. Consumenten willen letterlijk weten wat er op hun bord ligt en ze verwachten dat de voedingsproducenten open en eerlijk communiceren over hun producten en processen.

In dat kader nodigt Cegeka op 16 juni de beslissingsnemers uit de voedingsindustrie uit om samen met innovatie- en sectorspecialisten uitdagingen in de voedingsindustrie het hoofd te bieden, onder leiding van Rudy Lefèvre. Op 16 juni pakt Rudy de koe bij de horens en geeft direct meetbaar resultaat in:
• Het ontgrendelen van het innoverend vermogen binnen uw organisatie
• Biedt direct een nieuw denkkader voor blijvende opbrengst
• Geeft blijvend perspectief en ontzorging van het innovatieproces binnen voedingsbedrijven

Rudy Lefèvre: Heeft 25 jaar praktijkervaring in B2B & B2C, waaronder 11 jaar als CEO van de retailketen AVEVE. Door zijn passie voor 'innovatie' en 'de kracht van mensen' ontgint hij het terrein van vooruit kijken, vernieuwen, verbinden en waarde creëren. Hij maakt groei, marge en innovatie tastbaar.
Slechts 30 plaatsen beschikbaar, dus schrijf u hier snel in.

Publicatiedatum: