16 juni: Future-proof your Food business
Lees het volledige onderzoek hier.
Voedingsbedrijven van de toekomst moeten slim en transparant zijn, minder voedsel verspillen en volledig klant centraal opereren, zo komt uit het onderzoek naar voren. Ze moeten het opnemen tegen kritische consumenten die steeds meer mobiel en digitaal op zoek gaan naar informatie en willen deze informatie 'on their own terms'. Consumenten willen letterlijk weten wat er op hun bord ligt en ze verwachten dat de voedingsproducenten open en eerlijk communiceren over hun producten en processen.
In dat kader nodigt Cegeka op 16 juni de beslissingsnemers uit de voedingsindustrie uit om samen met innovatie- en sectorspecialisten uitdagingen in de voedingsindustrie het hoofd te bieden, onder leiding van Rudy Lefèvre. Op 16 juni pakt Rudy de koe bij de horens en geeft direct meetbaar resultaat in:
• Het ontgrendelen van het innoverend vermogen binnen uw organisatie
• Biedt direct een nieuw denkkader voor blijvende opbrengst
• Geeft blijvend perspectief en ontzorging van het innovatieproces binnen voedingsbedrijven
Rudy Lefèvre: Heeft 25 jaar praktijkervaring in B2B & B2C, waaronder 11 jaar als CEO van de retailketen AVEVE. Door zijn passie voor 'innovatie' en 'de kracht van mensen' ontgint hij het terrein van vooruit kijken, vernieuwen, verbinden en waarde creëren. Hij maakt groei, marge en innovatie tastbaar.
Slechts 30 plaatsen beschikbaar, dus schrijf u hier snel in.