Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Cresco steekt cressen in een nieuw jasje

Cresco heeft woensdag 27 januari haar nieuwe huisstijl aan hun medewerkers en klanten gepresenteerd. Het tuinbouwbedrijf gespecialiseerd in cressenteelt onderstreept met de verandering de smaaksensaties welke te vinden zijn in hun kwaliteitsproducten. Micro Sensations in flavour, fragrances & colours is de nieuwe pay-off waarmee Cresco de cressenmarkt nog meer wil veroveren.

In de vernieuwde huisstijl hebben smaaksensaties en toepassingen een veel grotere rol gekregen. Met die verandering speelt Cresco in op de groeiende behoefte bij de eindgebruiker om verse, eerlijke, maar vooral heerlijke producten te gebruiken. Ook geeft de huisstijl het bedrijf een nog moderner imago. De bestaande versie van het logo dateerde alweer uit begin jaren zeventig. De vormgeving is aangepast aan deze tijd, met behoud van de kernwaarden die de afnemers koppelen aan Cresco. Er is ook voor gezorgd dat de rijke familiegeschiedenis die het bedrijf kent, terugkomt in alle aspecten van de huisstijl. Zo speelde het medaillon van opa Prins een belangrijke rol bij de diverse ontwerpen.


Van links naar rechts: Mart, Mitchel en Maarten Prins.

Vaste handelspartners ontvingen vandaag de nieuwste brochure van Cresco in de bus en werden uitgenodigd een kijkje te nemen op de website, welke ook in een compleet nieuw jasje is gestoken. Deze nieuwe website, welke te bekijken is via www.crescobv.com, wordt gesierd door indrukwekkend beeldmateriaal waarin de kleurrijke cressen uitstekend tot hun recht komen. Ook op de weg en op groothandelsmarkten kijkt u uw ogen uit. De eerste auto's zijn vandaag bestickerd en de producten gaan in een prachtige nieuwe omdoos richting klanten.

Cresco wil met deze nieuwe stijl haar afnemers ondersteunen met het in de markt zetten van haar producten. Op deze manier bieden ze niet alleen producten van de hoogst mogelijke kwaliteit, maar zorgen ze ook voor een passende uitstraling. Een compleet pakket dus.

Voor meer informatie:
Cresco
Rita Prins
0174 - 62 59 56
rita@crescobv.com
www.crescobv.com
Publicatiedatum: