Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Den Berk Délice showt tomaten op 'Klassiek op het Amstelveld'

Vorige week zaterdag, 19 september, vond in Amsterdam het festival 'Klassiek op het Amstelveld' plaats. Tijdens dit openlucht festival kregen kinderen en jonge amateurs uit 9 landen een podium om hun liefde en talent voor muziek te delen met een groot publiek. Tomatenkwekerij Den Berk Délice uit Merksplas draagt dit project een warm hart toe en sponsort maar liefst 20.000 specialty tomaatjes.



Meer naar consument toe
"De dag was echt heel geslaagd", vertelt Daphne Hoogeveen van Primalabel. "Prachtige muziek, overheerlijke tomaatjes, fantastische planten en bloemen en blije gezichten, de derde editie van Klassiek op 't Amstelveld was een succes. Het was gelukkig mooi weer, dus het evenement heeft veel bezoekers en media getrokken."
Ze schat het aantal bezoekers op deze dag rond de 5000 mensen. "Den Berk Délice heeft op deze manier aan een groot publiek laten zien wat een heerlijk assortiment tomaatjes zij voeren. Deze activiteit past binnen de strategie van Den Berk Délice om meer richting consumenten te communiceren en zoveel mogelijk mensen te laten verwonderen met tomaatjes met smaak en kleur."



Andere kleuren

"De reacties waren erg enthousiast. De rode snacktomaatjes zijn uiteraard onder een groot publiek bekend, maar de specialities zoals de lemonkleurige, de bruine mini kumato's en de fris groene snacktomaatjes trokken veel aandacht. Voor velen smaakte het naar meer", besluit ze.



Ontwerp- en communicatiebureau PrimaLabel uit Amsterdam is verantwoordelijk voor de uitstraling en de huisstijl van het festival.

In totaal hebben de telers van Den Berk Délice een areaal van 42,5 hectare tomaten, waarvan 15 hectare tros en 27,5 hectare specialties. Hiervan is 19 hectare belicht. Klik hier voor een artikel dat wij onlangs publiceerden van Den Berk.

www.klassiekophetamstelveld.nl
www.denberkdelice.be
www.primalabel.eu
Publicatiedatum: