Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
jaar geleden geintroduceerd
VS: Goede vraag naar BroccoLeaf
"Ons BroccoLeaf-product werd bijna een jaar geleden geïntroduceerd," stelde Matt Seeley van Foxy Produce Organic. "We zijn begonnen met een gebundeld product en waren in staat om in het afgelopen jaar een solide klantenbasis op te bouwen." Dit resulteerde vier maanden geleden in de introductie van vers gesneden BroccoLeaf-zakken.
"Ik verwacht dat de consumptie en verkoop van BroccoLeaf in het vierde kwartaal van dit jaar groeit," zei Seeley. "Als de zomervakantie voorbij is, komen mensen terug in hun dagelijkse routine van het koken van een gezonde maaltijd." BroccoLeaf is een zeer veelzijdig product. Het is geweldig voor het maken van sap, maar smaakt ook heerlijk in een salade of soep.
Hoogste consumptie in steden
BroccoLeaf wordt verspreid in de VS, maar aan beide kusten is de meeste vraag. "Het is een biologisch product dat de neiging heeft om een grotere klantenbasis in de steden hebben," verklaarde Seeley. Buiten de Verenigde Staten is het beschikbaar in Canada, waar de stad Toronto een zeer goede afnemer is geweest.
Consumentenvoorlichting
"Onze grootste uitdaging blijft het opleiden van de consument," stelde Seeley. "Dit jaar hebben we 100 in-store demo's gedaan om de consument te tonen hoe BroccoLeaf bereid moet worden. Daarbij gaven we recepten en andere tips. In de winkel konden de consumenten dan het product proeven en de resultaten waren er zeker. Retailers zien de positieve resultaten van de in-store demo's."