Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Boerenkool moet McDonalds weer hip maken

De winsten van McDonald's staan onder druk, vooral in de VS. Topman Steve Easterbrook presenteerde in mei een plan om het bedrijf modern en vooruitstrevend te maken. De invoering van de boerenkool in het assortiment past in die strategie.

Boerenkool ('kale') is sinds enkele jaren zeer populair in Amerika. Onze nationale wintergroente geldt er als modegroente en hippe superfood. Amerikanen doen er van alles met boerenkool, behalve serveren als traditionele stamppot.



De fastfoodketen wil zich met de Nederlandse producten in de zwaar concurrerende Amerikaanse fastfoodmarkt profileren als verrassend, eigentijds en gezond.
Publicatiedatum: