Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Social Salad Workshop in de Markthal

Op 15 juli organiseren Natuurlijk! en Love my Salad een 'salad jam' in De Markthal in Rotterdam. Via een zogenaamde tweetjam worden de kennis van chef-kok Eric Miete gecombineerd met suggesties uit het publiek, zowel ter plekke als op afstand via social media.

Na een inleidende kookworkshop van Eric Miete om 12.00 uur zal van 12.30 tot 15.00 uur het interactieve deel plaatsvinden. Kijkers en volgers kunnen via Twitter, Facebook en Instagram, vragen, smaakcombinaties en reacties op salades indienen met vermelding van de hashtag #saladjam. De chef-kok kan daardoor direct inspelen op suggesties. Na iedere sessie kan het publiek proeven van de zojuist samengestelde salade.

Door het gebruik van exotische ingrediënten, nieuwe bereidingswijzen en technieken belooft de eerste salade tweetjam een ware culinaire ontdekkingstocht te worden. Iedereen is welkom om mee te doen bij de stand van Natuurlijk! in de Markthal of online via de livestream en/of de hashtag #saladjam

Wat is een Tweetjam
De term Tweetjam of jamsessie is inmiddels een bekend begrip bij evenementen en een moderne manier om de interactie aan te gaan met het publiek via live video (streaming) en sociale media zoals Twitter en Facebook.

Over Love my Salad:
Love my Salad is geïnitieerd door groenteveredelingsbedrijf Rijk Zwaan. Consumenten, chef-koks, bloggers en telers van over de hele wereld komen samen op www.lovemysalad.com om elkaar te inspireren met hun passie voor groenten en salades. Inmiddels heeft Love my Salad meer dan 200.000 fans op Facebook.

Over Natuurlijk!:

"Natuurlijk! (Markthal) toont de consument op een luchtige manier de verrassende mogelijkheden en toepassingen van groenten en fruit." Koppert Cress, Greenco en Best Fresh Group (Yex, Fruitworld en Eminent) delen een dubbele kraam in de Markthal. In Natuurlijk! wordt de consument op luchtige wijze geïnformeerd en geïnspireerd over de mogelijkheden van verse groenten en fruit. Demonstraties en presentaties stimuleren de eindgebruiker om meer en bewuster gebruik te maken van deze makkelijke en vooral lekkere producten. De verse producten zijn ideaal als tussendoortje en een perfect ingrediënt voor een gezonde maaltijd. Deze partijen zijn gewend om groot te denken. In de Markthal staan ze weer dicht bij de consument en kunnen mensen hun producten leren kennen. We zijn gemaakt om planten te eten. Als je de 80/20-regel aanhoudt qua groenten en andere dingen, blijf je gezond volgens Rob Baan van Koppert Cress.

Meer informatie:
Love my Salad
Annelies Blaauwkamer
T: 01174 -532 932/ 06-51346091
E: a.blaauwkamer@rijkzwaan.nl
www.lovemysalad.com
Facebook/LovemMySalad

Natuurlijk!
Michiel van der Spek
T: 06-12307979/ 0174-242819
E: michiel@koppertcress.com
Facebook.com/NatuurlijkMarkthal
Facebookpagina van het evenement
Publicatiedatum: