Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Online retail naar 450 miljoen

De Nederlandse online retail groeide in 2014 met 55% naar een gezamenlijke omzet van €450 miljoen. Dit blijkt uit een onderzoek van Syndy. Van alle verkopen bestaat 1,3% uit groenten en fruit.



Met een omzet van €240 miljoen is Albert Heijn altijd nog de onbetwiste marktleider. De Zaanse super beslaat 53% van de markt. Spar volgt met 5% (€21 miljoen) en ook plus 4% €16 miljoen) en Deen (2%, €7 miljoen). De rest van de onlinegrutters is goed voor een omzet van €166 miljoen.




Publicatiedatum: