Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Veel Spaanse bedrijven aanwezig

AGF-congres Spanje: consumenten willen innovatie

Meer dan 300 leidinggevenden van de belangrijkste agro-bedrijven in Spanje hebben de 17de editie van het AECOC Congress over groente en fruit bijgewoond in Valencia op 16 en 17 juni. De AECOC, Association of Large Consumption Companies, heeft recent meer dan 26.000 Spaanse bedrijven bijeengebracht om zo de gehele sector nationaal te kunnen verbeteren en versterken.

Fruit Logistica heeft meegeholpen een deel van de conferentie te organiseren. De steun van deze internationale organisatie bracht een internationale blik met zich mee voor onderwerpen zoals marketing en retail.

Chris White, de General Director van Global Market Intelligence, heeft een uitleg gegeven over wat consumenten hedendaags willen en verwachten. Hij richtte zich hierin vooral op de veranderende levensstijlen in Europa en Azië.
"Consumenten willen niet op dezelfde manier eten als dat zij in het verleden deden", aldus White: "Consumenten willen worden verrast door innovatie. Er moet ook meer worden geïnvesteerd om de eindconsumenten te informeren".

Na de speech van White werd de vloer door Silvia de Juanes, de Communicatie Director van Fruit Logistica, gegeven aan Bianca Casertano, de retailexport van het adviesbureau Planet Retail. Casertano lichtte een aantal trends op de Europese markt toe.


Publicatiedatum: