Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Sweet Palermo maakt indruk op Food Professional Day

Afgelopen maandag 23 maart organiseerde vakschool RijnIJssel in Wageningen de Food Professional Days. Dit jaarlijkse evenement voor chefs, ambitieuze hobbykoks en leerlingen staat in het teken van kennisontwikkeling- en deling rondom voedsel. De bijzonder zoete Sweet Palermo van Rijk Zwaan kon daarin niet ontbreken.
 
"Rijk Zwaan ondersteunt dit initiatief en gaf daarom samen met Jeroen van Ooijen van Gastronomixs een workshop over de combinatie van groenten en andere ingrediënten", aldus Martine Boekestein, Specialist Marketing Communication bij Rijk Zwaan. "In de workshop werd duidelijk dat de smaken elkaar goed kunnen versterken. Gastronomixs is een online ideeëngenerator waarmee ingrediënten tot in detail worden toegelicht en veel bereidingsmanieren worden gegeven. Veel koks halen hier hun inspiratie vandaan om een nieuw menu voor hun restaurant samen te stellen."

"Tijdens de workshop hebben we ons nieuwe merk Sweet Palermo uitgelicht. We namen de deelnemers mee in de wereld van veredeling en lieten hen de veelzijdigheid van deze puntpaprika zelf ontdekken. Sweet Palermo werd door de aanwezige chef-koks heel goed ontvangen!"



Publicatiedatum: