Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Sweet Palermo gelanceerd tijdens Fruit Logistica

Tijdens de Fruit Logistica in Berlijn heeft Rijk Zwaan Sweet Palermo gelanceerd. Met een reuzepaprika van maar liefst 2,5 meter hoog trok het nieuwe merk voor puntpaprika's veel aandacht van een internationaal publiek.


Jan Doldersum van Rijk Zwaan toont de Palermo

De introductie van Sweet Palermo is belangrijk omdat er binnen het paprikaschap nog weinig differentiatie plaatsvindt. Brand Manager Florent Rezeau: "Behalve in kleur en vorm wordt weinig onderscheid gemaakt, terwijl er wel degelijk verschillen zijn. Met Sweet Palermo focussen we op de opvallend zoete smaak met het fruitige aroma. In combinatie met zijn veelzijdigheid, dunne schil en kleine zaadlijst is Sweet Palermo de innovatie die het paprika-assortiment nodig heeft!"

De aankomende periode zal Sweet Palermo verder gepromoot worden in diverse landen. "Ondersteund door de website www.sweetpalermo.com en diverse activiteiten en evenementen gaat men zeker nog meer horen over deze verrassend zoete paprika!"

Publicatiedatum: