Carrefour België opent eerste 'hypermarkt van de toekomst'
Klant centraal
Wel duidelijk is dat Carrefour het een ambitieus project noemt, en dat er meer dan 10 specialisten en meer dan 500 afdelingsmanagers en andere experten aan het project meewerken. De retailer voegt daar aan toe: "In de Hypermarkt van de toekomst zal de klant meer dan ooit centraal staan. Carrefour Belgiƫ wil klanten, partners en medewerkers met elkaar verbinden op een manier dat ze hun passie voor het winkelen ten volle kunnen beleven en start hiervoor met een blanco blad."
De Hypermarkt van de toekomst zal volgens Carrefour op 8 pijlers worden gebouwd:
1) een hypermoderne winkelervaring voor de klant,
2) een digitale aanpak,
3) een ruime keuze aan producten,
4) innoverende diensten,
5) een soepele opstelling zodat het zich aan elk publiek en omgeving kan aanpassen,
6) hedendaagse eenvoud,
7) lage prijzen en scherpe promoties,
8) een duurzame aanpak
Klik hier voor het volledige artikel