Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Waitrose heeft beste consumentervaring

Waitrose en M&S Food zijn de hoogst scorende supermarkten op gebied van consu-mentenervaring, volgens het UK CEE Survey 2014. Waitrose behaalde de zevende plaats in de jaarlijkse ranking van Nunwood, dat alle topmerken van het VK, waaronder supermarkten, beoordeelt. M&S kreeg een tiende plaats toebedeeld. 

Voormalige favorieten Tesco (60e), Morrisons (36e), Asda (25e) en Sainsbury's (15e) zijn allemaal gedaald in de rankings, terwijl discounters Aldi (15e) en Lidl (33e) het beter doen. 

"Tijdens de recessie gingen consumenten op zoek naar manieren om geld te besparen en Aldi en Lidl hebben hier goed op ingespeeld," aldus deskundige Craig Ryder. "Deze consumenten wilden toch ook wat luxeproducten blijven kopen, wat M&S ten goede kwam. Supermarkten zoals Tesco, die 'alles onder één dak' bieden, zijn minder populair geworden. 

Publicatiedatum: