Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Sakata Seed blijft Bimi "supergroente" promoten"

Sakata Seed Ibérica promoot Bimi groente onder de slogan "Leuk je te ontmoeten". Voor de gelegenheid had Sakata de medewerking gevraagd van actrice en model Vanessa Romero op de Fruit Attraction in Madrid.


Bimi, een hybride van broccoli en Chinese kool


Bimi is het resultaat van een natuurlijke mix van broccoli en Chinese kool. Het wordt "supergroente" genoemd vanwege de grote hoeveelheid essentiële voedingsstoffen die het bevat. Gedurende de drie dagen van de beurs organiseerde de Japanse multinational een reeks promoties van deze nieuwe groente.

De belangrijkste promotie bestond uit een geschenk dat Sakata overhandigde aan bezoekers: een monster gepresenteerd in een moderne transparante verpakking, bedoeld om iedereen een kans te geven om Bimi te proeven. Het was ook een van de meest opmerkelijke producten van het Pasarela Innova vanwege de elegante vorm en unieke verpakking.
Publicatiedatum: