Sunset-smaakauto laat mensen kennis maken met groente
Het doel van Sunset is om de consumenten warm te maken voor hun producten. Daarom is een bus beschilderd, die kriskras door de Verenigde Staten rijdt. Daniela Ferro herinnert zich haar bezoek aan Boston: "We zijn bij het Boston groenfeest geweest en we mochten vertellen over onze ervaringen met kassen en om mensen te vertellen over Sunset."
Ferro vervolgt: "De mensen zijn enthousiast om hun recepten en ervaringen te delen. Ze komen vooral om nieuwe smaken te proeven. Sommige mensen zeiden dat ze geen tomaten lusten, maar ze bedachten zich na het proeven van een stuk. Het is een mooie gelegenheid om mensen kennis te laten maken met onze producten. Ook pakken we de kans om klanten dingen te leren over kassen. We delen met de mensen ons nieuwe kassenproject, zodat ze meer binding krijgen met Sunset."
De smaakauto is onder andere Boston en New York gepasseerd. Plaatsen in het Midwest van de Verenigde Staten staan op het programma. De tour zal eindigen aan de westkust in Californië.
Voor meer informatie:
www.flavor-tour.com