The Greenery promoot Nederlandse groente en fruit bij Wereldhavendagen
Het #versuitNL-team, dat bestaat uit telers van verschillende producten laten consumenten op de Wereldhavendagen proeven van hun geteelde producten. Ook kunnen ze een Verse Oogst-inspiratietas boordevol groente en fruit van eigen bodem kopen. Gezond voor de consument en goed voor de Nederlandse telers. "De voorgaande promotieactie op de braderie Bruisend Ginneken was zo'n succes. We hebben toen inspiratietassen verkocht, veel enthousiaste reacties ontvangen en veel consumentenvragen over de boycot beantwoord", aldus Harm-Jan Eikelenboom van The Greenery.
Natuurlijk zorgt het #versuitNL-team ook voor de nodige inspiratie met diverse, lekkere hapjes en bijbehorende recepten. Ook kunnen bezoekers op een blenderbike een superverse, gezonde smoothie maken. Nieuw dit keer is dat bezoekers een leuke selfie kunnen laten maken door ons fototeam!
Actie #versuitNL
Met de #versuitNL-actie doen de telers van Verse Oogst een oproep om zo veel mogelijk groente en fruit uit eigen land te eten. Ook vragen ze iedereen om samen campagne te voeren voor het Nederlandse verse product. Door een leuk groente en fruit moment te via social media te delen met de gezamenlijk hashtag #versuitNL helpt iedereen mee. Want zien eten doet eten. Op de actiepagina www.verseoogst.nl/versuitnl worden alle berichten met deze hashtag verzameld en zoveel mogelijk consumenten aangespoord om vers uit Nederland te eten. Als voldoende leuke foto's en video's zijn verzameld wordt een leuke commercial gemaakt waarin de beelden worden gebruikt.
Voor meer informatie:
The Greenery
Telefoonnummer +31 (0)180655911
http://www.thegreenery.com/home