Zaakvoerders Luc Beirinckx en Koen Lauwerysen
Tomatenkwekerij Den Berk is 20 hectare groot en hecht veel waarde aan innovatie, duurzaamheid en kwaliteit. "Dat weten onze reguliere afnemers, maar we willen dit ook naar de buitenwereld communiceren." De website is gemaakt voor toeleveranciers, klanten én consumenten. Met als doel de bezoekers te informeren over het bedrijf, de mogelijkheden en het assortiment.
De visie van het bedrijf wordt onderbouwd in de vier pijlers op de homepage: Pure, People, Pioneer & Partner. Met als kernwaarde: Den Berk, uw Fresh Retail Partner. "Met een oppervlakte van 20 hectare kunnen we grote partijen leveren. We willen ze niet alleen leveren, maar ook een partner zijn voor een afnemer", verduidelijkt Koen Lauwerysen. Recentelijk is daarom besloten ook specialties te telen. "We willen niet blind zijn voor de tendensen in de markt", vervolgt Lauwerysen. "We profileren ons steeds verder."
Afgelopen maanden is hard gewerkt aan een volledig nieuwe huisstijl. Fris groen en rood, met een heldere uitstraling. "Passend bij een tomatenbedrijf met ambitie."
Continu in beweging
Tomatenkwekerij Den Berk is continu in beweging. In 2013 investeerde het tomatenbedrijf in de bouw van een tweede warmtebuffer, een sociale ruimte en een nieuwe verpakkingsloods. Nieuwe rassen werden geselecteerd, waardoor Den Berk inmiddels zowel trostomaten, snacktomaten als culinaire tomaten in het assortiment heeft. Allen uniforme partijen van uitstekende kwaliteit.
Ook in 2014 staat er veel innovatie op het programma. Uitbreiding van de teelt, verdieping van het assortiment en investeringen in duurzaamheid.
Benieuwd geworden? www.denberk.be