Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Max Verstappen opent nieuwe Jumbo Foodmarkt met pop-up store

Max Verstappen opende gisteren de nieuwe Jumbo Foodmarkt in Groningen. De winkel heeft een oppervlakte van ruim 4.000 m² en ruim 30.000 producten, waaronder "de grootste groenten- en fruitafdeling van Noord-Nederland".


Max Verstappen samen met Frits van Eerd, CEO Jumbo en Paul Papo en Anrico Maat van Jumbo Foodmarkt Groningen

Grote groenten- en fruitafdeling
Jumbo Foodmarkt Groningen beschikt over de grootste groenten- en fruitafdeling van Noord-Nederland en biedt veel keuze aan verse seizoens- en streekproducten, zoals het in Nederland geteelde thee van Tea by me. Ook is er een Veggiechef afdeling waar dagelijks verse groenten en fruit bereid worden en vegetarische maaltijdoplossingen worden aangeboden. Het Foodcafé biedt de mogelijkheid om ter plekke gerechten te nuttigen.
Foodmarkt Groningen introduceert, naast alle  keukens, ook het grootste vegan schap van Nederland. Het maar liefst tien meter lange schap bevat gekoelde-, diepvries- en houdbare producten.


De groenten- en fruitafdeling van Jumbo Foodmarkt Groningen

Racen tegen Max
Door de verbouwing tot Jumbo Foodmarkt is er binnen de supermarkt ruimte vrijgemaakt die de mogelijkheid biedt om bijzondere activiteiten te ontplooien en tijdelijk een Max Verstappen pop-up store herbergt. Max Verstappen opende de pop-up winkel persoonlijk. Op een podium naast de Jumbo Foodmarkt werd hij onder het toeziend oog van duizenden fans geïnterviewd en maakte hij diverse selfies met het publiek. Een gelukkige fan mocht virtueel racen tegen Verstappen.


De nieuwe Jumbo Foodmarkt Groningen heeft een oppervlakte van ruim 4.000 m²

De Max Verstappen pop-up store opent haar deuren in de Jumbo Foodmarkt Groningen.

Max Verstappen neemt selfie met het publiek.


Klanten racen tegen Max Verstappen in een race simulator.

Bron: Jumbo

 

 

Publicatiedatum: